Včasih se pogovarjam s starši in se sprašujem, kako so prišli do raznih služb, stanovanj in podobno. Včasih seveda ni bilo interneta in ni bilo nobene druge možne opcije. Kako bi lahko našli neko delo? Seveda pa sem pozabila na časopise. Rekli so mi, da so bili včasih zelo popularni mali oglasi. Odprl si časopis in takoj sem šel na stran malih oglasov, kjer so prodajali stanovanja, predmete ali pa ponujali zaposlitve. To mi je bilo zelo fascinantno, saj se nikoli nisem zavedala, kako zelo so bili časopisi pomembni včasih. Mali oglasi so bili nekako edini vir informacij, ki so jih ljudje iskali, ko so kaj kupovali ali iskali zaposlitev in podobno.
Danes je seveda malo drugače, saj so mali oglasi popularni tako na socialnih omrežjih, na televizijah in po plakatih zunaj. Včasih so bili časopisi, danes pa imamo male oglase vse okoli nas. Mali oglasi so nekaj, kar res ne moremo zgrešiti in za to, da jih opazimo, morajo biti tudi zelo dobro narejeni. Zelo pomembno je, da mali oglasi zajemajo vse pomembne informacije, ki jih nekdo išče. Včasih je težko zajeti vse pomembne informacije, zato so tudi pomembni kontakti, preko katerih lahko nekdo kontaktira to osebo in vpraša še kaj.
Problem pa nastanejo v temu, da če je premalo informacij, se ljudem seveda ne da kontaktirati osebe, ki je naredila mali oglas in potem gredo naprej. Zato morajo biti mali oglasi res izpopolnjeni v nulo in morajo nekomu pasti v oko. Ko nam uspe, to lahko zadevo prodamo zelo, zelo hitro. Preko malih oglasov lahko prodajamo predmete, lahko iščemo nove sodelavce ali pa iščemo lastnike novih stanovanj. Če so mali oglasi res lepo izpopolnjeni je zadeva lahko takoj prodana. Če je mali oglas narejen zelo na hitro in pomanjkljivo, bodo vsi šli mimo tega oglasa mi pa se bomo spraševali, zakaj nam ne uspe nekaj prodati. Zato je dobro da predno se lotimo pisanja malih oglasov da si malo preberemo, ki je na spletu, kako bi to lahko izvedli?